mardröm

Simon kommer hem med sina hockeybyxor. Hockeybyxorna faller med en duns på marken hela tiden...
Men nu ha  ängeln Victor Åhman lånat ut hockeybraxor till Lisa vilket gjorde en gaaalet stor skillnad.
Asså kan ni tänka er? Lisa på Is med utrustning. ? jag har tre alternativ jag kan välja efter...
.
alt1* Sjukskriva mig från livet iallafall tills fredagen är slut.
alt2* ta på mig en svart peruk och solglasögon och färga ansiktet svart.
alt3* Säga: "HEJ JAG HETER LISA ANDERSSON and this is me, autograf kanske"?
.
Många funderar hur dom ska kunna skjuta ett bra skott i mål, medan mina klasskamrater tänker så så tänker Lisa hur hon ska kunna ta sig upp om man ramlar...
Jag är beredd och erkänna att det här kommer bli den värsta dagen på hela året... Eller redovisningen var också hemsk som fan... men justja det var ju före jul !
.
ajah godnatt / Hockeybruden Lisa Ändersson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0