tack för lånet virreliten

Idag är både jag och Simon hemma och är sjuka.
Dock så har jag feber och han har en infektion på fingret, men saksamma sjuk som sjuk!
,
Som jag har sagt tidigare så lånade jag ju Victors hockeygrejer till skolhockeyn. Han bad mig ställa ut grejerna på bron just före jag skulle till skolan eftersom han själv behövde grejerna till sin skolhockey.
Men jag hedde ut grejerna redan igårkväll eftersom att jag visste att jag skulle vara hemma idag...
När då Victor skrev till mig, " bra Lisa att du har värmt upp hockeygrejerna" fick jag en stor klump i magen.
Tänkte typ att hockeysakerna hade frusit ihop under natten eftersom det är ganska många minusgrader...
Men det visa sig att han hade blivit cupens lirare, och betydde att jag inte fick en utskällning ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0