hmm låt mig tänka, svar nej

Idag har jag Anki och Jenka varit med i "dolda kameran" fast utan en kamera. Åååh vad jag känner mig dum...
På tal om bananer så är jag jävligt förbannad på facebook. Dom har ju gjort så att jag inte kan sno bilder av andra. dumma dumma facebook! 8 (Kanske någon baktanke ändå,)

Sen så frågade Simon om jag hade lusta att hjälpa han och göra om i hans lägenhet ikväll..
Hmmmmmm låt mig tänka ett tag.... svar nej!
Efter jag svarade så, så tänkte jag efter, Är jag inte mognare än så... Så nu börja samvetet krypa i halsen på mig. Ska jag kanske ta på mig andra kläder och vara bussig och hjälpa till och slita tapeter!
Eller om vi tänk så här, hade Simon gjort sådär för mig?.... hmmmmmmm låt mig tänka SVAR NEJ!
.
.
.
.
Jag behöver en raktfart uppåt i mitt liv just nu känner jag!
Emanuel
2011-02-23 @ 18:31:55
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Går fortfarande sno bilder. Måste bara veta hur man gör :P

alicia
2011-02-23 @ 19:11:05
URL: http://alicialindstrom.devote.se

Tryck på f5 så blir det normalt igen lilla du :)

+ Att snart kommer jag hem och då blir livet för dig lite roligare iallafall :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0