jag är på jävla-bra-humör idag!

Måndagen började med snölekar, och sluta med att jag tryckte på lite känsliga punkter på min mattelärare ( snälla vad ni än gör, misstolka det inte) Men jag visade vem som bestämde helt enkelt, och de kändes bra!

.

Det här har varit en bra dag, händelserik och allmänt bra. Det är tillochmed första veckan som är så gott som läxfri. Endast 32 glosor ju! helt sjukt.

Glosor är nemas problemas för mig. Jag omvandlar bara varje ord till något som liknar. Tex ordet fårkött, då omvandlar jag ordet fårkött till Matilda och vips har vi det engelska ordet muttons eftersom hon kallas muttan.

Och när jag skulle lära mig inom friluftsliv fjället Nikka loukta omvandla jag automatiskt till "Nicko luktar". SKITSMART lisa!


Jag (Läs Linnea) har även valt tapeter. Nu ska det allt bli randigt och fint på den tredje våningen till helgen.

 på den här bilden ser vi allmänt mongo allihopa. Mongo är kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0