återigen kattjäveln

Det jag har gjort under dagen skulle inte ens bli 5 punkter tror jag.. Men när jag gick på min "20-stegs-runda" så hörde jag något i skafferiet. Det första jag tänkte var att det måste ska vara en råtta. Det andra jag tänkte var att FAN det är spöken igen, jag hann liksom tänka "det här måst ja skriva på bloggen".
Jag öppnade skafferi-dörren och då rullade det ut en potatis på golvet...
Vadå potatisar kan väl inte låta så där tänkte jag. Men då låg kattjäveln på tredje hyllan och åt råa potatisar.....
..
Den dumma kattjäveln är ju helt störd.. tur som fan att jag hörde kattjäveln annars hade han kanske gjort sina behov (så vackert som det heter) i skafferiet... UUUUUGGGHHH !!!






Sofia
2011-01-21 @ 01:41:38
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

HAHA, sjukt gulligt ändå ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0