Delar med mig om en rysslandshistoria

Eftersom att det sker en massa flyttningar i huset nu när Simon ska dra ut och jag flyttar upp så är det ganska mycket som ska sorteras och städas. Mamma hittade en liten bok som jag hade som en dagbok när jag var i Ryssland. Riktigt kul det var att läsa. Tänkte dela med mig en dag när jag var där.
.
.
Lördag 1/9
.
Vi ungdomar for på ett disco som var anordnat för vi svenskar. Karro gick fram till den snygga killen Sacha och bad honom att inte röka inomhus. Då kom en annan kille och blev svartsjuk och slet ut Sacha ut genom dörren och börja sparka på honom. Det tyckte jag var hemskt. Sen gick karro fram till Sacha och tröstade honom. Då blev den andra killen svartsjuk igen. Det blev världens slagmål och de börja slåss med stora timmerstockar. Jag hade börjat grina för länge se för det var jätte otäckt. Men Rene och Kajsa trösta mig.
Tillslut kom en vuxen svensk och fick slut på bråket. Han blev slagen och tappade glasögonen. Men jag gick och letade dom och kunde ge han dom sen.
Stackars Karro hon är helt förstörd. Och stackars mig jag är ju så liten för sånt här, en massa kärleksproblem är vad det är... Jag är ju dessutom yngst.
HAHAHAHA, jaaasi det var verkligen ett minne det där. Jag gilla meningen. STACKARS MIG JAG ÄR JU SÅ LITEN! HAHA



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0