isbit

Ops, har glömt att skriva. Jag har gått och blivit sjuk. Men eftersom att jag går friluftsliv så är jag riktigt duktig på kartor så jag har redan hittat rätt tillfrisknings-stigen!
Jag trodde bara för några minuter sen att min tid i livet skulle vara över. Eftersom jag är är febrig, sevettig och äcklig bestämde jag mig för att hämta en isbit. När jag kände att jag var trött så lutade jag mig bakåt, och då lät det SMACK och huvudet for rakt i väggen, och då satte jag isbiten i halsen.
..
Jag tänkte, SHIT jag dör! Jag kommer kvävas till döds. Jag kommer bli en liggandes avatar och bara strypas till döds. Sen kom ja på att isbitar smälter. Somsagt, jag är bra på kartor och hittade ännu en gång till överlevnads-stigen.
..
Tänk om mamma hade hittat en blond avatar i sängen! naeeee inte vacker syn alltså...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0