lämna inte simon och hemma själv

I helgen har mamma och pappa varit borta och endast Simon och Lisa hemma. Jag tänkte att nu jävlar ska det ske nåt kul, men jag gillade tanken att bara vara själv och ha det lugnt och bra. Jag tänkte i allafall så. Det var inte ens i närheten av lugnt... Jag tror under den här natten så var min arg-hets-nivå uppe på toppen,. Inte nog om att jag fick köra ole dole doff med katterna om vilken katt som skulle tillbringa natten ute, utan jag var tvungen köra ole dole doff kinke lane koff med Simons kompisar om vilken jävel som skull ut genom dörren. Tillslut blev det lugnt och jag kunde somna om för 5 gången. Asså i mitt hus får man inte bete sig hur som helst, det finns gränser!
..
Jag vet itne hur många gånger jag gjorde så här som Nikolina under en och samma timma!
Sofia
2011-01-16 @ 19:51:38
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

HAHA, var dom så hemska ;)

Matilda
2011-01-18 @ 18:49:28
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Du är en riktig kämpe Lisa!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0