snögubbe

Nu är livet på play igen och livet är väldigt likt sig. Livet sätter alla noter rätt. Idag kan jag inte påstå att jag står för mitt eget skinn eller är stolt över mig själv som man också kan säga på ren svenska.  Man ska normalt vara på lektionerna, speciellt om man heter Lisa andersson. Men idag stod det väl ÖVERTALBAR på pannan, så det sluta med att jag och Jennifer var på mattelektionen åkte hem med ett-bussen. Vi dök genom snön för att hinna med bussen, och när jag klev in i bussen sa chauffören:
- Kommer det fler snögubbar?
Först fatta jag  inte vad han mena men när jag titta på mig själv insåg jag hans försök till humor...



Nu kom lite personliga kommentarer
Sanna: Du ska ta reda på Lundmark familjen, !
Nikolina: Jag tror på dig!
Linnea: Ring mig!
Amanda: krya på dig!
ViKtor Br: Grattisgrattis på din födelsedag






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0