new york

Ska sanningen fram så har jag inte viljat skriva nånting. Visst har jag haft tid men inte viljan. Men nu är det slut på dumheter för den här gången. I veckan har jag haft ledigheten på min sida.
Idag så var centrumbussen in till stan seg naaanting så vi ringde Nikolina och bad henne underhålla busschauffören så att vi skulle kunna hinna med hjoggbussen till burträsk.
Undra vad Nicko körde med för taktik, troligen använde hon sig av "nuyt nuyt nuyt nuyt" taktiken för hon lyckades ju! jag kunde tryggt åka hem med hjoggbölebussen.
Eller tryggt och tryggt. Jag och Nicko råka somna lite i bussen sen vakna Nicko med munnen i blöt och tjuter
" ÄR VI I ÅBYN"
Då vakna jag med BAMSEfart och fick panik, för ni som inte är burträskare så går inte hjoggbölebussen förbi Åbyn. Ajah
.
På tal om nuyt nuyt nuyt taktiken så måst ja bara få tillägga och säga JAG ÄGDE ER Petter, Rooby och Nikolina!
New york New york! NUT NUT!
.
Hitta en fin bild på mina första barndsomsvänner Petter och Nikolina!
.
Eftersom att ja ägde rooby också släng vi en crazy bild på han å!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0