frilivare

Ledighet från skola är dagar man behandlar som sista dagen i sitt liv. Igår så tror jag vi körde en tävling som gick ut på att hinna med så mycket som möjligt på en dag. Blandannat Björnåkersskola-besök, isladan, skotertripp osvosv.  Vi lever upp till vårt namn friluftsarna..
Det blev bara att somna sen kliva upp igen. Vaknade samtidigt som tuppen imorse och begav mig till stan för att gymma på 360 med Linnea. Å nu är det inte ens liiiiite roligt att besöka Burträsk gym längre... förbannat också!
.
(ett ond ord om Burträsk... inte bra lisa)
.
.
.
.
Simon en hälsning till dig! Se så fint jag tar hand om skotern!
( Simon ringde tillochmed och hörde om hur det var med skotern, om den var hel vill säga. Men jag låtsas att han ringde och ville höra om jag var hel istället)
.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0