jag bjuder på moln och bokstäver ikväll

Jag är med stadiga fötter i mitt Burträsk. Medan mobil laddaren vilar stadigt på sjunde våningen på getberget.. såklart! fan..
Vilken tur att Ankan skaffade en samsung igår! jag tror gud älskar mig!
,
Har ni tänkte på att under hela vintern så bjöd jag på mlumpiga histprier i princip varje dag. När läste ni en sådan förut? jag tror seriöst jag har gått och blivit normal ! Helt ärligt!
,
Jag fick en fråga av en redig karl som är en av mina dagliga läsare.
" vadå kryss, jag förstår inte du har aldrig förklarat"

Det har jag visst det! men allt för dig såklart!
Vi är cirka 5 fem familjer som ivrigt tävlar mot varandra. Det gäller att få flest kryss. Men varje familj tävlar mot andra familjer. För att förtjäna ett kryss krävs det att man ska ha tränat i minst 30 minuter.
Och ni tänker säkert att man kan fuska, och det är kalrt man kan, men det bygger på samvetet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0