Klockan var 5 på morgonen..

I den fantastiska sköna sömnen jag var inne på vaknar jag av ett jobbigt ljud. Kan mina vänner och ovänner lista ut vad det kan vara?

FEL du hade fel!
Jag hade visst fått ett oväntat besök på min våning av två ovackra, fula och äckliga SKATOR
Lisa klövar sig upp ur sin säng och försöker ivrigt få ut skatjäveln som nu flög över hela rummet. Så fort han kom närheten av Lisa, så kastades hon ner på golvet!

Tydligen är även Lisa väldigt hemsk, så lilla skatan blir rädd för Lisa vad brukar dom då göra?
Jooo dom lämnar av sig en äcklig färgklick från deras bakända som för med sig en obehaglig lukt det kallas fågelSKIT!


Näe nu ska jag och pappa ut med reeeeeeeeejjjjjjjzzzer båten hejdå!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0