bye bebis bye

Ni vet skotern och jag har aldrig riktigt varit vänner. Men nu äre slut på det tramset för den ska säljas...
Simon säger "de blir en ny som är lättare, snabbare, snyggare och längre så du kommer vara värst jag lovar"

Påtal om Simon så har jag lyckas klanta mig och skära mig i fingret, ett cirka 2 mm sår. Fan bara det gör ju ont!
Så jag passa på att omvandla denna smärta med GÅNGER minus 4 fingrar.. Ajj
Jag tror att på min panna så står det " FRÅGA LISA OM ALLT". För folk tro verkligen jag kan alla svar på alla frågor, ser jag verkligen så smart ut? I bussen då hojtar Thomas på mig
- Du Lisa, vad är numret till IKEA?
HAhahahh whaaaat ?
Bye bebis bye!

de blir en som är lättare snabbare snyggare och längre så du kommer endå få vara värst jag lovar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0