Nu har ni nåt att läsa...

Min hjärna är installerad på matte. Det betyder att jag tänker trianglar hela tiden, jag ser trianglar, jag ser kvadrater, min ögon är trianglar, jag är en triangel och du är en kvadrat. Detta matimatiska problem leder till att så fort jag får lite att göra börjar jag sitta och räkna kvadrater och trianglar. Så om ni ville veta så består skolans fönster av 10057 kvadrater för att vara exakt!
.
Jag inbillar mig att jag har detta problem pga att jag har pluggat så mkt matte, men det är så långt ifrån det, jag tror jag har gått och blivit beroende av tetris...
Jag funderat egntligen om vad fan jag gör i skolan.... Vad fan lär jag mig?
Jag drar ett tillexempel att jag har två redovisningar på tisdag, och det är om segling och den andra redovisningen är om et RAKTRIMMER?????

Nä nu ska jag sluta babbla snart kom ju folket och ska se hockey här!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0