söndag

Leken är i full gång. Jag ser till att hålla mig till spelets regler. När jag insåg att jag satt med samhällsboken i knäet kände jag att jag hade spåra ur spelets regler, så jag satte mig istället I familjen Lundmarks bil och for till Västby och hade det allmänt bäst sådär en söndag.
Sen har alla tre systrarna tagit farmora i rullstolen på en prommis, Farmor Alice 91 år kommentarer:
" Ni är ju bättre än en människa"
" Det är ju kallt ute, det börja dra sig mot vinter"
" Ork ni dra mig i rullstolen? jag väg ju 1000 kg"

..
Fredagskvällen blev ju för underbar, Jag fick bli kycklingkocken denna gång. Och vi lyckades laga så bra mat så att brandvarnarn gick igång, och denna gång var det inte mitt fel. Vi skyller på "hacka-gurka-kocken"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0