Bygdsiljum

Det finns alltid risker när Lisa ger sig ut med skotern. ALLTID, och kommer alltid göra det också.
Denna dag i Bygdsiljum har varit bäst fruktansvärt bäst! Jag trodde det här var min första skoter-resa som skulle vara felfri, för de första 7 timmarna VAR felfria!
Men på hemvägen när varningslampan på lite bensin blinkar tappar jag andan. Jag körde med denna lampa i 2 mil. Hundra meter utanför huset stannar skoterfanskapet. Tur i oturen kallas det kan man ju tycka.
Världens snällaste storebror räddade denna situation och han kallar att jag hade en jävla tur. Jag kallar det en jävla skicklighet! Beror på hur man se det....
.
.
Blev i varje fall ett 9 timmars-pass att för en skoter tur till Bygdsiljum och BÄST blev det! tack för idag alla prickar!
.
Johan och Alle är dagens trygghet.
Så här kan det se ut när man heter Lisa och Matilda!


Alles skoter gick sönder nån gång under denna dag, då tog jag mig en välförtjänt vilopaus utan för "mormorn och morfarns hus"



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0