Ostens hus!

Mycket brum brum på bloggen på seanaste va? Men idag har denna dag bestått endast av samhälls och svenska...
Pappsen kom hem med nå mackor från Ostens hus som skulle tydligen vara våran middag. Så då tog jag smörkniven och skull smöra. Jag fick sånna ångesttankar av att smöra dessa mackor så jag klarade inte av det. Arbets skador som 17 åring.. hm nja låt int så glamoröst alls..

Är det möjligt att man kan bli så knäckt av ett sommarjobb 4 somrar i rad? Kanske 13 år är för ungt att börja jobba på ett café. Eller så kan ju anledningen vara att jag måste stå ut med Ostens hus varje dag, så för mig är det mer än ett sommarjobb... en olöst gåta det där.. hmm
I varje fall är det skönt att jag aldrig mer behöver jobba på Ostens hus. ALDRIG!
Nu är Campingen min sommar 2011!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0