bokstäver för hela slanten

Tänkte jävlas lite och skippa att skriva ett par dagar till, men jag har inte nog med samvete till det ikväll för jag är så snäll ikväll. Påtal om snäll, jag är verkligen snäll! Jag följde Simon till stan idag efter skolan och hämtade hans sängar. Oh harre min ge, sängarna gick in i bilen på millimetern och jag och Simon fick sitta ihoptryckta som små  fostersmurfar hem.
En Familjeopel med två sängar inuti sig och två långbenta människor går absolut inte ihop, det borde ha stått i instruktionsboken på bilen, men icket..
.
.
Vet ni vad jag har lärt mig? Jo att man kan baka egna bananer. Plättlätt du tar bara en avocado och sockra den vips har du en banan....
hahah, när ja sovde i bilen så vakna jag av den där dumma idén av nån tant som ringde in på radion. För vadå banan är ju en banan.. HAHAH jaa man kanske ska prova..

Sen säger vi grattis till min käre långe broder Johannes som ska lämna "familjeföretaget Ostens hus" och byta till gruva, Skitroligt verkligen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0