söndag

"Hej jag heter Lisa Andersson och jag ska prata om en raktrimmer i si så där 5  minuter"
Känns förjäkligt att lägga ner flera timmar på en muntlig redovisning om en raktrimmer.. Jag tror jag måste skriva på mitt CV att jag kan allt om raktrimmern...
Första natten är prövad och första duschbesök är prövad. Det här känns bra mina vänner, det går bra nu!
Förbannat att våran sovmorgon ryker imorgon.. men vi får väl andra sidan vara glada över att vi slipper ha lektioner. Våran klass och SPFL 2b ska nämligen ha någon sorts friluftsdag imorgon på vitberget.
.
Är det någon burträskare som har små kissingar nu akut typ direkt? Hör av er.
Jag frågar för familjen Andersson 2!
Emanuel
2011-03-28 @ 00:15:07
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Hakkan har jämt kattungar, inavel dock.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0