vi gör det igen!

Vid ett tiden kom jag, Anki och matilda oss äntligen ut på skotrarna. Efter 4 timmar stod vi med båda fötterna i huset. Sammanlagt har vi kanske kört en mil eller nåt sånt..
Om hur det går ihop kan ni väl räkna ut själva.. Vi var tre styckna av de klenare könet ute på skotrar och på lite villovägar. Den dumma leden lurade oss och det sa ba SMACK sen vare kört. två skotrar fast, yepp!
Jag önska jag kunde berätta hela så ni förstod att jag inte är ett pucko på att köra! men det var inte mitt fel - det var ledens fel!
Ajah, efter en dryg timmes försök på att få oss loss kom Robin och Kim till hands. De är dagens änglar, så vi bjöd dem på en tackmiddag!
Ebba
2011-03-08 @ 17:09:26
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/

allt för mina två söta btkare!:)<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0