vill du ha kaffe?

Igårkväll kom mina trogna hockeykompisar. Dem kan man alltid lita på, de (Nikolina) struntar i läxan endast för att få se hockey med MIG!
Jajja, jag har börjat lära mig att Johan Norqvist och Robin Andersson alltid ska ha kaffe. De bruka turas om att fråga om kaffet. Man ser deras små lysande ögon
- LISA.... KAFFFE???
.
Jag är så fuktansvärt snäll, galet snäll, FARLIGT snäll! För jag reser mig alltid upp från den sköna soffan och lunkar in i köket och gör kaffe.. Men igår var det NOG!
Jag kunde inte låta bli att smaksätta deras kaffe med en liten extra krydda. Som fick bli i det här fallet grillkrydda och svart peppar!!!
Deras miner.. HAHHH jaaa dem var underbara. Nästan så att jag skulle vilja ramla in minen och sätta upp på väggen. Jävlar vad bra jag är Lisa!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0