jag tror jag har en dålig dag...

Nu har jag ju bjudit på mig själv så pass mycket så nu skulle bloggen kunna stå still i en månad utan problem känner jag..
Jag la i igen ögognen i natt närmare 2 tiden, och var pigg som en stucken gris vid 5 tiden. Att göra ett engelskt nationellt prov och matteprov på det var väl inte den bästa kombon. Engelskan gick åt fuck, men spikade matteprovet! vilket aldrig har hänt i lisas historia förut.
Jag hade tänkt mig ut en tur på skorna ikväll med, men tydligen så får man inte göra så för då bryter man ned kroppen åsså bla bla bla struntsnack blablabla.  Vafan Vill jag springa så ska jag göra det Tjingeling!
eller egentligen påtal om hår. Ni såg ett antal olika hårtyper jag ahr haft genom mitt korta liiv. Vissa är så fula man vill spy. Här ger jag er fler bilder som bevisar att jag har verkligen haft ALLT!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0