torsdag

Jag råkade visst sova över hos fröken Karlsson inatt.
Vad jag gjorde igår listar ni såklart ut med baksidan lår. Inga kosntigheter där inte.
Tanken är att jag egentligen ska göra en massa plugg inför franskaprovet. Men iveckan har jag som valt en annan väg att gå. Plugga faller mig verkligen inte in just nu, har viktigare saker att göra.
.
Imorgon ska jag knäcka, braka och vrida ut "pinnen" ur bröstryggen. Sen har jag helg. Är grymt jättegrymt galet taggad på helg. Istället för att tacka ja till min favorit brors erbjudande om att följa med utomlands, stannar jag hemma och tar över hans lägenhet i ett par dagar. Och katten förstås... Molle och jag är ju så pass goda vänner så de ska nog vara bekymmerfritt. Han och jag.... jag och han



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0