vad händer i lisas liv?

Lisas liv ser lite annorlunda ut den här veckan. Dels så måste jag och ordet ansvar fungera ihop.
Många bollar i luften helt enkelt. Läxa och en massa pack inför vårvandringen gör att man blir lite cocco. 
Det har resulterat med att jag har duschat  med manligt schampo med extra stark axe doft...
Har räknat ut nu i efterhand att det är visst inte samma sak att sova hos sin syster och broder. Det är liksom ett stort skillnadstecken mellan...


Halv ett for Nicko och Robban här ifrån! jag troro jag vet hur man laddar upp för vårvandring...
Vid två tiden kom dock monstret fram i Molle. Bita fötter vad fan det roligaste han gjort. Sluta med att en förbannad lisa kasta ut han på lillfingret genom fönstret.

Oj vad mycket text det blev nu då.! vi stoppar här

Angelica döptes till angelica för jsut för att hon är en ängel. Hon var nattens kock!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0