fundersam Lisa, mystisk händelse

Jag satt och läste tidningen på ni vet familjesidorna med dödsannonser sådär en tidig lördagmorgon.
Jag hittar en tändare på bordet och den leker jag genast med. POFF sa det och jag hann tänka neeeej vad gör jag. Jag tro jag nuddade tändaren på tidningen... och när jag tittar på tidingen ifall det blev nå märke eftersom det började genast lukta bränt ser jag ett skugg ansikte exakt där jag tände!!
.
Jag tittar extra noga och detta ansikte som är lite skuggigt var inte där tidigare jag svär och jag lovar.
Man kan se tydligt se att det är ett ansikte av en tjej.....
Du kan väl ta och förklara denna händelse för mig UTFÖRLIGT tack!
.
jag har tagit bild med mobilen ifall ni vill se?
Johanna
2011-11-19 @ 20:59:37
URL: http://sandstromjohanna.devote.se

Ja vi vill se ! :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0