Skoter och mitt liv och så

Wooh, just nu sitt jag här på tredje våningen och hör skoterljud utifrån. Jag verkligen älskar ljudet, lukten, farten, wooo jag längtar till vintern nu helt plötsligt..
Synd för mig bara att den nya skotern som ska  föreställa en 2012 nånting har en display med ett kodlås på.
Jag lova att Simon betala flera tusen för att få det enbart för att skydda skotern från mig.. jaja jag kommer nog på nåt;) När jag kommer ut i garaget hissar han styret högt och säger " Nu kan du inte köra den här"
.
Vi hoppas på denna skoter håller det Affären lovar " FASTNAR ALDRIG" För det var ju rena bullshit med förra skotern, tro mig jag vet, Anki vet, Matilda vet, Kim vet och Robin vet!!!
.
.
Struntsamma igår fick vi en underbar heldag i Ö-vik, två bilar for iväg och Oliver körde så fint i dimman, grymt Andersson!  nåt annat än trevligt hade vi inte.
Om samma gäng sitter i en bajjamajja eller i ett soprum skull vi foortfarande ha lika trevligt punkt slut.
Imorse gjorde Lisa sin första körlektion, nu är jag igång.
amanda
2011-11-09 @ 08:49:37
URL: http://amandagru.blogg.se/

Så fruktansvärt ful...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0