en hemmadag

Redan fredag(!) och sitter faktiskt i soffan så här klockan 9 på morgonen. Nej jag är inte i skolan, och anledningen till det är att jag sitter i soffan..logiskt
Där har vi problemet helt enkelt. Ryggen svek mig igår och nu är jag nere på noll igen. Eftersom att jag inte kan ligga ner har jag inte sovit i natt utan SUTTIT i soffan. Blir att träffa en läkare vid två-tiden för jag har itne tid med att sitta i soffan en helg till.
Ärligt talat har jag aldrig haft sån här smärta förut? bortse från migrän men när tårarna rinner, där går Lisas gräns på jätteONT, och den är passerad.
Men va fasen smärta är en del av världen och livet fortsätter. Internet var ju tydligen puckad i hela Sverige igår, så någon hockeymatch i Lisas soffa blev det inte. Fick färdtjänst (robin) till Ankis villa. SNYGT AIK
paulina
2011-10-14 @ 16:03:37
URL: http://pakis.blogg.se/

Oj stackare. krya på dig Lisa :)!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0