tisdag

Drömde inatt om att jag skulle utomlands, 20 minuter innan flyget gick stod jag och packade väskan, alla var hysteriska, Jag minns att jag skrek till mina kompisar, TYST TYST VÄNTA NU ta det lugnt, tjejer det här är bara en dröm!
6.00 vaknade jag, tre timmar senare är jag på ett dagis på sjungande dalen och håller i lekar. Jag läser en kurs som heter pedagogiskt ledarskap, där man var tvungen att leda en grupp.
.
Vid ett tiden kommer en halvt handikappad Lisa till kiropraktorn, och ut genom dörren 30 minuter efter är hon ännu mer handikappad. sur, förbannad och galet ont gick hon därifrån. Vad är mitt problem varför är det bara en massa problem.. Ajj fan!
Bilderna är heeela ett år gamla! Jag letar bilder där jag faktiskt ler och var glad. För just nu ser jag ingenting.
Sofia
2011-10-12 @ 10:29:37
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Vill du ha fler läsare på din blogg? Läs hur här: http://ninasofiaeklund.blogg.se/2011/october/bloggriket.html




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0