Inga bilder bara en massa text...

Fredag: Jag gick på risk1:an for hem till burträsk, snabbt tillbaka och träffa klassens underbara hos Sanna. Tillslut hamnade vi på Friluftsfesten, UNDERBART! dock så försvann min kamera så jag la ner för mycket tid till att leta istället för att vara bara Lisa Andersson det blev mycket "Hej har du sett min kamera".
Kamrean är hittad och jag vet inte var, ska bli roligt att höra imorgon och framförallt  att TITTA PÅ BILDERNA!!
.
..

Lördag: Jag hade en bad day tror jag.. inte den vanliga glöden i Lisa. Batteri på mobilen var slut och jag gick på stan och försökte hinna med bussen hem. Grejen är den att Skellefteås torg är inte klädd i klockor precis, så jag tog ut pengar för att titta på tiden på kvittot. dum som jag var höll jag kvittot hela tiden för att använda det som klocka..
Ibland är jag orolig för min framtid... bara ibland.
...
..
.
Lördagkväll: hem till Burträsk. Sen tog jag mig till staden IGEN. Och kika vad Lövångergänget hade och ge mig!
Nu är jag hemma medbåda fötterna i Burträsk och det vill jag vara nu ett bra tag framöver!!!!!!!
SKOLA UPPSTIGNING 6.00 -----> mot Skellefteå



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0