sammanfattning

Nu kommer sammanfattningen av gårkvällen.
Burträsk ska vara glad att de har oss till ungdomar, vi ser till att byn aldrig tystnar. Bönhuset på SRockenvägen hade öppna armar för oss. Energin flödade enda till slutet, jag somnade med leendet uppe vid ögonbrynen, så lycklig var Lisa. Tack mitt burträsk!!!
Vackra grabbar i sitt snyggaste format! Bobby tänker " oj vad pappa Bobby  är stolt över mina söner ikväll"

Två snygga blondiner!

En.... missbildad elefant?


Victoria Beckhem & en fallen ängel

En domare, som har.... periodpaus (Där fick jag till det)

Snygg alle i snygg skägget!!! Ölen hamnar klart i nyhetsskugga!

Lisa  hade på sig skor med klack....... HÖÖÖ

Alla som älskar Noa!!!




Robin ANDERSSON, Emil ANDERSSON, Lisa ANDERSSON och Oliver ANDERSSON!!!!
Bäst i test, snyggast av alla, klokast av alla, Gissa efternamnet??? ANDERSSON




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0