...

Vänta nu den här helgen skulle bli en äkta Burträskshelg med de underbaraste.
Det där "svärdet" som jag har klagat över ställde till det för mig.
.
Ett felsteg gjorde så jag varken kunde andas normalt eller röra mig. Visst, jag har haft kotor fel förut, men den gången var det speciellt..
Fick en akut tid hos en kiropraktor där dom var två personer som var tvungen lyfta ner på bordet. Tre revben hade visst ploppat ut, och det förklarade smärtan...
.
På sådant varsel lyckades de tydligen inte fixa till allt så jag kan fortfarande inte göra någonting annat än att sitta på ett vis eller ligga på ett vis.
Fredags: Angelica den underbara kom med chokladbollar,
Lördags: Var tvungen ställa in mina planer.. och hade så tråkigt så jag duschade en gång, bada badkar en gång och ritade en bild tillsammans med mamma... YEEEY



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0