Vem blir inte glad av denna bild?

Min torsdag halverades pga kompledighet från friluftslivet. Perfekt och den ledigheten tog jag vara på!
Robin och Bobby kände ett stort behov av att vara med JUST mig! De visste precis vad de ville hitta på också, HOCKEY I MIN SOFFA.
Vi alla vet ju redan att det var soffan som lockade men vi kan ju alltid låtsas att de talade sanning.
Egentligen ville jag inte ha hem dom som har råttpest(Robin trampade ju på en råtta)
Men då var hans motkommentar "Du om vi nu är en familj så får vi ta råttpesten som en familj ska ta den!
.
Ajah det jag vill komma fram till är att torsdagskvällen blev heeeeeelt knasig, det blev inget utav det hela. Det sluta med att Lisa fick tekniskt fel i hjärnkontoret och försökte sova kl HALV 10 för att slippa ha ont.
Men hur kunde jag tro det skulle funka? 3-4 timmar senare fångade John Blund mig....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0