jag är inte riktigt klok

Sitter på campingen och tycker att ensamheten tar snart över. Utomhus är det en kaninhopptävling heha och det är väl inget som underhåll mig men de som känner mig vet mycket väl vad jag gör när jag känner ensamheten.
TÄND ETT LJUS!
Precis, vad jag gjorde. Men ibland kan man ju undra riktigt hur min hjärna mår.
Eftersom att jag vet att vissa duktiga människor doppar tändstickorna i vatten efter att man blåst ut dom så tänkte jag göra något liknande MEN hade just där och då inte tillgång till vatten.

Men smarta jag ser en flaska och tänkte att det där medlet kan jag spraya på stickan.
Just som när jag trycker fingret på flaskan ser jag en STOR skylt BRANDFARA, håll medlet borta från värma och eld....
fast jag är ensam hör jag Nikolinas röst ekande i huvudet "MEN LISA SÅ DÄR KAN DU INTE BARA GÖRA"
nepp nicko rätt,, jag är inte riktigt klok.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0