jag har även småa problem

Vad tar man med sig att äta i fjällen så här hösten 2012 då man misstänker minusgrader och jobbiga regnskurar?(inte samtidigt för jag vet att då blir det snö).
Man vill inte äta malet pulver, man önska ju något slags kött men jag är ju inget vandrande kylskåp heller.
En mycket klurig fråga där svaret finns inom min familj.
Jag "råka" ju nu ha en pappa som gör rökt fläsk/ kött/karré dagarna långa (rökt klara sig utan kylskåp i flera veckor).
MEN då "råka" ju jag också inte tycka om det här köttet då jag blir matad det varendaste varendaste dag.
 
Men nöden har ingen lag och jag har packat med mig pappas rökta karré bakom hans rygg. För om han nu får reda på detta skulle han studsa av glädje och nästan så att den nyheten skulle stå som en affisch samtidigt som han säljer det. 
Gud vad jag delar med mig onödigt vetande, men vafasen små problem ingår också i mitt liv.!

Tacka vet jag att andra tycker om den där rökta grisen så företaget faktiskt går runt utan stora problem,



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0