Här står jag, och det här tycker jag

 
Då var min insändare publicerad i norran. Det tog sin lilla tid, men samtidigt så vart den tydlig och välgjord, samt publicerad på bästa dagen då det är flest läsare.
Jag är dock inte nöjd över Skellefteåbuss svar. Så här med säger jag att fighten är lååååångt från över.
Även om jag slutar åka buss till sommarn, vill jag försöka hjälpa resterande skolungdomar som är yngre.
Det kan verka oviktigt, men jag tycker det är ganska viktigt, eftersom att vi åker
Varje dag 90 minuter
På en vecka: 7,5 h
På en månad 30 h
På ett halvår: 180 h
Ja ni förstår vart jag vill komma. Att vi Burträskåkare åker så pass mycket buss, och få av oss väljer att bo i stan.
Då är det viktigt att bussen är en behaglig del.
Jag kommer på mig själv, att jag låter så fruktansvärt gammal när jag skriver och engagera mig i detta. Men det är bara att inse att jag blir bara äldre och äldre. Och jag står för vad jag tycker, och kommer göra mycket för att få Burträsk till ett mer levande samhälle. Det är till min plikt! Jag säger som min pappa brukar säga.
"Jag tror på Burträsk"
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0