lördag och inte vilken dag som helst.

Det går undan just nu, allt går på tok för snabbt.
Igår blev jag övertalad av Karolina och Linnea till att prova min första sushi-tallrik. Jag kanske inte var en japan i mitt förra liv om man så säg, för min tunga är inte riktigt van smakerna.
Jag låtsade att sushi-bitarna var ett julbord på en bit. Kall tomtegröt + en skiva lax på.

Sen "råkade" jag  visst färga håret när jag var lika i farten. 'Vi har verkligen en sådan tur att ha en frisör i familjen, jag är verkligen så tacksam och lyckligt lottad.
Därefter var det bara att vända på klacken (bär aldrig klackar, men det hör inte hit) mot Burträsk igen och ha inflyttnings/födelsedags fest på Ängsgatan.


Sen får vi inte glömma att min käre busskamrat, träningskamrat, jobbkollega, rådgivare, kontrollfreak, livskamrat och mitt hjärta äntligen fyller sina 18 år idag. Att fylla den 29e december kan svida ett år som detta, men du är så pass cool så du klarar det. STORT jäääkla grattis till dig Anki<3
Anonym
2012-12-29 @ 15:00:23
URL: http://angelycka.blogg.se

stort tack lisa!! :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0