min helg

Vilken perfekt helg jag har lyckats att få till. Först en mysfredag, resten av helgen i Skellefteå.
Första helgen jag är ledig från Kiosken på fleeeeeeera veckor.
Har dock lärt mig att en gång "den där kioskentjejen" alltid "den där kioskentjejen". Men det är helt okej, det kan jag leva med.

Har för första gången provat vara på skyltsöndag i Skellefteå. Och det är inte ens i närheten av samma mysfaktor som i Burträsk, men det var inget jag heller blev förvånad över.
Det är så oerhört tydligt i Skellefteå att se vars man kommer ifrån. Jag kan känna så här, vad är felet på alla människor som inte kan klä på sig mycket kläder när det är så här kallt. Vad är problemet? 
Eller är det jag som är övermega mogen? Isåfall tackar jag gud för det!


 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0