Sista rycket

Allt rulla på i extrem fart, nu är det bara att hålla hårt i tyglarna så att inte hästen skena iväg så att säga.
Ikväll gör jag ännu ett kvällspass på kiosken, sånna här dagar i slutet av december så måste jag säga att jag är oerhört glad att jag är anställd och inte driver företag själv.

När man delar hus tillsammans med ett företag så ser man definitivt alla nackdelar. Det är som att man tävlar om vem som får mest uppmärksamhet jag eller alla dessa papper. Kan då säga att jag borde bryta den tävlingen för länge sen.
 
Neeap, jag och hunden bruka stänga in oss på min våning för att slippa kaoset i verkstaden med andra ord.
Det tar på våra psyken att vara en del av detta!
 
Jag säg bara en sak, man ska göra det man brinner för, då är även helvetet en underbar miljö!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0