SVIIINKALLT JUE

Idag har jag haft skola, och jag är jättetrött skolan suuuger!!! Det var jätteäcklig fisk på skolan så jag gick och köpte en kaffe istället. Tog 25 över tre bussen, och det var så jäääävla kallt JÄVLA  NORRLAND fucking SKELLEFTEÅ!!! jag fyser ju ihjäl, vill utooooomlaands nuuuu så jag kan få sola och bli brun och supasupasupa, och btw det var en galen bil som körde i vägräcket i stan idag, assså IDIIIIOT, hur dum får man vara lixooome?
Till middag blev det pappas köttbullar med stek potatis och ikväll blir det att städa bort massa äckliga dammråttor i hörnen. Urrrrrsch så äckligt det är. Just jag jag ska även visa er nå kläder jag har köpt idag. bh, trosor och byxor!
.....
Näe okej nu ska jag sluta, jag antar att många kroppar vred sig av obehag och att era naglar med blåa och att ni fick svårt att andas. För det är klart att detta inte är en  Lisastyyyle. Dessutom dricker jag inte kaffe. Ville bara prova på att vara som alla andra för ett tag..
Det kan ju aldrig bli någon bloggtorka om man skriver på detta sätt. Kanske ska bli den nya mrslisa???
HAH oohhh den dagen va!! Näe ni får faktsikt tåla att jag inte skriver varje dag. Man kan inte ha det bästa av allt ju?
BODAN!!!!
Sofia
2012-02-07 @ 20:48:35
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Nej kaffe är bara för gamlingar ;)

Matilda
2012-02-09 @ 10:18:19

Hahah jag tänkte väl att det var något lurt, det var verkligen INTE Lisastyle! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0