Ta er i kragen och hjälp till!!!

Dag onsdag avklarad!!
Nu skulle jag vilja göra en liten annonsering här på bloggen. Jag vet att det finns lata jäklar som läser min blogg och orkar aldrig kommentera. Men om ni känner er skyldig vilket jag tycker ni borde göra allihop så kan ni göra mig en söt tjänst.
Nästa vecka råder det hockeycup för SPFL.
Eftersom att Lisa har lagt skridskorna på hyllan och ha skänkt bort mina hockeyprylar (efter min berömda hockeykarriär) till behövliga barn så önskar jag att ni grabbs kan låna ut era hockeybyxor och benskydd till mig över en dag.??
.
.
Och vet ni vad, jag känner er!! ni kommer bara läsa och inte kommentera fast ni kan hjälpa mig... såå då gör vi så här! ni får en liten present som tack om ni hjälper mig!
Så ni som är och nuddar lite på sama nivå som mig (storlek) kan försöka hjälpa till. Och du Simon ska låna ut klubban till mig klartslut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0