jag vet hur man botar feber

5 dagar icke uppdatering. Det må vara!! under denna tid har jag hunnit
* Fira Sanna& Emil i Lövånger
* Flytta hem från lägenheten
* Blivit sjuk
Men samtidigt är det något jag få ta, jag måste stå för vad jag har sagt " Jag har tid att vara sjuk"
~~~
Igårkväll visade febertermometern mot 39 grader. Det fick bli ett stopp för skolan men att skita i uppkörningen skulle kosta mig (läs pappa) 700 kronor. Så mata in alvedoner och tjoff tjoff så satt jag i bilen och jag upprepar flera gånger till uppkörningskvinnan "Vad säger du?" "vad säger du?" "vad säger du"?
- Du är godkänd! Då tar du bilen och kör den till AHA.
Är det möjligt tänkt jag.. det kändes som att jag hade stulit bilen, det kändes så knäppt.
Jag mår bra nu, vad annars?
Idag känner jag en sådan glädje!!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0