2011



Årets största "noll förväntingar"

 

Varje människa har fördomar, jag har ganska mycket av dem. Jag har under året som varit tillbringat tre kvällar i Lövånger. Andra gången vi var där var mina förväntingar noll. Jag trodde ärligt talat det skulle bli en hemsk kväll. Okej nu kom sanningen, jag gick i rummet brevid och ringde mor min och hämta mig några timmar tidigare. Men såfort jag steg in i Hökmarkshuset släppte allt. Hur i fan kan man ha så fel som jag hade??? Minnen därifrån försvinn inte i första taget. Ursch vilken chock he blev.



"Blond och dum"
Fisktjärnliden nummer tre. Det var fest bland alla torvare, och jag minns att en av killarna sa " du få skylla dig själv att du är blond" Jag brann av och blev så jävla förbannad!!! Det här var väl inte den bästa kvällen av alla mina minnen direkt men... jaa


Årets vandring
Vårvandringen med klassen, tre dagar blev det. Med denna bild och detta minne har vi mpnga rubriket tex " årets äckligaste hår" årets äckligaste skavsår, "Årets trötthet" osv osv




Årets räddning

Jag, Matilda och Aneglica satt fast i flera timmar. Och vilken tur att Robin och Kim körde sammanlagt 10 mil för att rädda oss. Hade du gjort det???


"Årets lycka"
Stadsfesten var min lyckodag. Jag ahde det trevligt från start till slut. Man träffade folk osv och här mådde jag såå bra. Det hade varit sol, jag hade börjat att jobba, campingboysen erbjöd sig att jobba så jag och Nicko fick ha kul asså jaa ren lycka



Årets flytt
Alicia ringde mig med ÅNGEST flera gånger, "Lisa ska jag flytta eller inte?" JAAA du ska flytta hem. Hon kom hem började i min klass. En av de människor som är mest olik mig. Men oj vad jag gillar henne!!! Det är därför vi passar så bra som vi bruka säga!


Årets slarv
Jag har bjudit er på mpånga hsitorier av bortappade saker. Men kameran tar priset. Det var under FL-festen. det var en tjej som hittade den i sina byxor av misstag!:)



galet bra år! Tack och bock









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0