Burträsk

Blogg.se var var helt i sin egna värld i gårkväll, so don't kill me!
Körlektion -> skola aao en helt vanlig måndag. skillnaden var att vi åkte med Matilda och Croll hem istället för bussen.
Jag tänkte på en sak igår när jag var ute och gick i mitt Burträsk och något slog mig.
* Här kan man gå på vilken sida man vill
* Här hälsar alla på varandra även om man inte umgås
* bilar hejar och tutar
* Här tränar man med kompisars mammor, mormor osv men inga konstigheter med det.
* Här kan man sjunga fritt
*Man kan vara klädd i det fulaste man har.
*Se en bild på sjumilas avstånd och veta exakt vem som kör.
* Här pratar man hej vilt med kompisars familjer med inga problem.
* Att sitta 15 st framför en film är bara en vanlighet.
Men i Skellefteå räcker det att man börjar med vänster fot när man går, så blir man kallad "Tjejen med felsteget"


JAG ÄLSKAR MITT BURTRÄSK!



Sofia
2012-01-31 @ 20:15:09
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Haha, jaa det är ju toppen på små ställen! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0