ännu en klumpig incident

Tillbaks på Burträsk camping, det står en tydlig lapp på damernas toalett "ENDAST DAMER".
Eftersom att jag vet att det finns många dumskallar trodde jag att någon struntade i skylten.
Jag tänkte då ta min frihet till att förtydliga skylten för en av campingens gäster och tala om för denne att man bör gå till sine respektive toalett.
 
"Ursäkta, det finns ju både dam och herr toaletter....." Kvinnan som hade ett utseende som en man tittar på mig konstigt och då förstår jag att jag har tagit fel på dennes kön. Jag lyckades avsluta min mening med att..."damernas toalett är alltid så mycket renare"
Shit! jag gjorde det igen ..klumpiduns
 
Matilda
2012-07-23 @ 11:40:17

Hahaha nu fick jag och pappa ett gott skratt!:D

Svar: hahahah, det är klart....
Lisa Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0