dagen som sådan

Efter mina timmar på jobbet råkade jag hamna i ett tjuvdrama.
Efter Burträsksvängen förra veckan så blev pappa bestulen all pant som var inlåst. Tusenlapparna må väl vara bruka pappa säga men att just bli bestulen är något han hatar.
Eftersom att jag bor i en lite rykteskvadrat (inte håla), så fick vi veta att det stod två personer som pantade samma flaskor.
Simon, jag och Johannes fick tag i deras svansar och det slutade med att vi ringde polis, eftersom att det var polisanmält. Eftersom att bevisen var många men inte tillräckliga fick de med sig flaskorna hem igen genom pappas godhet.
Vi andra tre tyckte väl det var fel beslut, men det är ju detdär som är grejen med vi anderssons, vi är fööör snälla fööör ofta!

Blir så arg på sånna där jäkla typer, och nu vet jag också hur sånna kan se ut!! och jakten fortsätter.
Brother
2012-07-20 @ 03:10:26

Fattas bara du skulle komma på konsum klädd sådär och redo för att förhöra. hahahaha

Svar: Jaavisst, jag menar ju det hahah!
Lisa Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0