lägesuppdatering

Lördagskvällen fick bli en soffakväll i Angelicas och Nikolinas närvaro.
Blev också grundlurad så in i norden, Simon, MickeNöjd med fl. lyckades verkligen dra mattan från mina fötter, skitungar!
 
Avslutningsvis packade jag in Anki och Nicko i bilen och hämtade Karro på galej, det var min kväll det.
 
Tänkte även dela med mig av veckans schema för er burträskar som bruka vilja veta för att eventuellt hitta på något.
 
Idag  jobb eftermiddag,
Imorgon jobb förmiddag  (sedan vidare till Grantjärn med hela big family Andersson)
Tisdag jobb eftermiddag
Onsdag jobb förmiddag
Torsdag ledig                
Fredag jobb eftermiddag
Lördag jobb förmiddag   
Söndag heldag camping.
 
Förmiddag (7.30 - 15.00)
Eftermiddag (15.00 - 21.30)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0