vingar på två hundar

För sju år sedan talade pappa om för mig att jag skulle få något jag verkligen ville ha, Linnea och Simon hade fått väldigt mycket på den tiden och pappa ville ge mig verkligen något som jag vill ha.
Jag fick min dvärgschnauzer, Ziri. Hon har blivit uppfostrad av den klokaste hunden (Mira) och helt plötsligt fick vi 2 bland uttav Burträsks klokaste hundar. Kopplet kunde slänga sig i väggen, här skulle hundarna vara lösa och sitta vid brevlådan.
 
Ingen kunde någonsin tro att båda våra hundar skulle bli sjuka under en 3 månadersperiod.
Hjärtesorg? ja kan vara så, det fina är att Mira och Ziri får vara tillsammans, för de älskade varandra.
Matilda
2012-07-07 @ 12:47:47

Fina ziri<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0