Gävle - sista kvällen

Två stadiga(?) fötter i Burträsk. Har haft det genombra. Tanken var att Karro och Emelie skulle visa hur man tar ett glas vin ute i Gävle. Varför inte tänkt ja.
Jag räknade inte med att ett gls vin i Gävle betyder dricka flera, flera glas och att man är och röjer runt på krogar.
Det var det vi sysslade med enda tills mitt tåg gick 05.26! SJUKT!!!
När man inte bor i Gävle vågar man ta ut svängarna, jag kör på det här "Det som händer i Gävle stannar i Gävle"
Emelie och Kristin Kaspersen
Hoppsan hejsan, jag råka springa på Hulda, ni som följt Big brother vet exakt vem damen är.
Jag och Karro bredde på med det grövsta brondskan vi kunde, och hon förstod inte ett ord och då vrålar hon "NI LÅTER SOM JOE"



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0