Min midsommar i ord - bilder kommer

Midsommaren kommer och går även fast man inte vill det, man kan inte skjuta upp det, så det är bara att göra det bästa av det. Eftersom jag hade jobb lördag, så blev jag Lisa chauffeeeur af Nissan.
Jag fick en härlig kväll med mina klassflickor, därefter bar det till Lövånger.
Däääääär tooog det roliga slut! Skulle hämta familjen på olika ställen, för det är sånt man gör inom en familj. Giiick åt fan. Detaljer ska ej skrivas.
 

Tillslut slet jag till mig en full Anki som kartläsare, för då minskar risken att somna. Men hon såg  då skabbrävar på vägarna (katter) och skyltar (som inte fanns). Det är inte lätt när det är svårt...
Johannes, Simon och Anki har nog aldrig i hela sitt liv sett mig så arg, förbannad, sur och negativ för ut.. inte ens jag heller. (Bör väl nämna att klockan var vid halv 4 och jag skulle upp kl 7)
Men som sagt midsommar tar inte hänsyn till mig, den kommer ändå.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0